Приемен ден на предметни наставници 2024/25
Наставник | предмет | ден | час |
---|---|---|---|
Митра Цилевска | македонски јазик | среда | 5 |
Лидија Паневска | македонски јазик | понеделник | 2 |
Соња Дракуловска Богдановска | македонски јазик/изборен | четврток | 6 |
Грозданка Стојкова | англиски јазик | понеделник | 4 |
Александра Пекевска | англиски јазик | четврток | 2 |
Наташа Стамболиска | англиски јазик | среда | 5 |
Марија Митреска | француски јазик/изборен | среда | 8 |
Ана Арсоска | германски јазик | вторник | 3 |
Бети Стојоска Стојановска | математика | четврток | 2 |
Катерина Стаменковиќ | математика | понеделник | 1 |
Весна Кочовска Ивановска | математика/иновации | вторник | 7 |
Аида Петровска | физика | петок | 7 |
Ивица Трајковски | историја | вторник | 2 |
Божо Бубало | историја/изборен | понеделник | 3 |
Наташа Велковска | географија/ природни науки | вторник | 4 |
Габриела Граорковска | географија/ истражување на родниот крај | понеделник | 5 |
Марија Насковска | биологија | понеделник | 1 |
Марија Апостолова | хемија/ природни науки | четврток | 4 |
Билјана Величковска | етика/граѓанско образование | понеделник | 4 |
Маја Ристовска | ликовно образование | среда | 2 |
Бојана Петровиќ Алексова | музичко образование | вторник | 4 |
Анета Гоцева | физичко и здравствено образование | среда | 3 |
Јован Миловски | физичко и здравствено образование | среда | 6 |
Ангелина Јовановска | техничко и информатика информатика | понеделник | 4 |
Распоред за дополнителна и додатна во одделенска настава 2024/25
одделенски наставник | паралелка | дополнителна | додатна |
---|---|---|---|
Весна Кусакатска | 2а | вторник 7 час | четврток 7 час |
Елица Филиповска | 2а | вторник 7 час | четврток 7 час |
Валентина Тодоровска | 2б | понеделник 7 час | петок 7 час |
Илина Велјановска | 2б | понеделник 7 час | петок 7 час |
Снеже Тодорава | 3а | петок 7 час | понеделник 7 час |
Ивана Крстевска | 3а | петок 7 час | понеделник 7 час |
Бранкица Петреска | 3б | петок 7 час | понеделник 7 час |
Маја Трајковска | 3б | петок 7 час | понеделник 7 час |
Лидија Путиќ | 4а | среда 6 час | вторник 6 час |
Анета Танчева | 4б | вторник 6 час | среда 6 час |
Мирјана Бошков | 4в | среда 6 час | четврток 6 час |
Снежана Христова | 5а | четврток 6 час | четврток 6 час |
Наташа Самарска Миланова | 5б | петок 6 час | петок 6 час |
Лидија Бозаревска | 5в | среда 6 час | среда 6 час |
Распоред за дополнителна и додатна предметна настава 2024/25
наставник | предмет | Додатна | Дополнителна |
---|---|---|---|
Митра Цилевска | македонски јазик | вторник 6 час | вторник 7 час |
Лидија Паневска | македонски јазик | понеделник 6 час | вторник 6 час |
Соња Дракуловска Богдановска | македонски јазик | четврток 7 час | четврток 8 час |
Грозданка Стојковска | англиски јазик | вторник 8 час | чeтврток 7 час |
Александра Пекевска | англиски јазик | вторник 8 час | понеделник 8 час |
Наташа Стамболиска | англиски јазик | понеделник 7 час | понеделник 8 час |
Марија Митреска | француски јазик | понеделник 8 час | понеделник 8 час |
Ана Арсоска | германски јазик | вторник 8 час | среда 8 час |
Бети Стојоска Стојановска | математика | понеделник 8 час | понеделник 8 час |
Катерина Стаменковиќ | математика | понеделник 6 час | среда пред часови |
Весна Кочовска Ивановска | математика / иновации | вторник 8 час | вторник 8 час |
Ивица Трајковски | историја | вторник 8 час | вторник 8 час |
Божо Бубало | историја | понеделник 8 час | вторник 8 час |
Габриела Граорковска | географија | понеделник 8 час | понеделник 7 час |
Наташа Велковска | географија | вторник 6 час | четврток 8 час |
Марија Насковска | биологија | четврток 7 час | понеделник 8 час |
Аида Петровска | физика | секој втор четврток 7 час | секој втор четврток 7 час |
Марија Апостолова | хемија | вторник 6 час | среда 7 час |
Марија Апостолова | природни науки | понеделник 6 час | понеделник 7 час |
Маја Ристовска | ликовно образ. | среда 8 час | среда 8 час |
Бојана Петровиќ Алексова | музичко образование | петок 8 час | петок 8 час |
Анета Гоцева | физичко и здрав. образ. | среда 8 час | чеврток 7 час |
Јован Миловски | физичко и здрав. образ. | вторник 7 час | четврток 8 час |
Билјана Величковска | етика/граѓанско образ. | вторник 8 час | понеделник 8 час |
Ангелина Јовановска | техничко и информатика | понеделник 7 час | понеделник 7 час |
задолжителни предмети I – V
задолжителни предмети | I | II | III | IV | V | |||||
фонд на часови | неделно | годишно | неделно | годишно | неделно | годишно | неделно | годишно | неделно | годишно |
македонски јазик | 6 | 216 | 6 | 216 | 6 | 216 | 5 | 180 | 5 | 180 |
математика | 4 | 144 | 4 | 144 | 4 | 144 | 4 | 144 | 4 | 144 |
англиски јазик | 2 | 72 | 2 | 72 | 3 | 108 | 3 | 108 | 3 | 108 |
ликовно образование | 2 | 72 | 2 | 72 | 2 | 72 | 2 | 72 | 2 | 72 |
музичко образование | 2 | 72 | 2 | 72 | 2 | 72 | 2 | 72 | 2 | 72 |
запознавање на околината | 2 | 72 | 3 | 108 | 3 | 108 | – | – | – | – |
техничко образование | – | – | – | – | – | – | 1 | 36 | 2 | 72 |
општество | – | – | – | – | – | – | 2 | 72 | 2 | 72 |
природа | – | – | – | – | – | – | 2 | 72 | – | – |
природни науки | – | – | – | – | – | – | – | – | 2 | 72 |
физичко и здравствено образование | 3 | 108 | 3 | 108 | 3 | 108 | 3 | 108 | 3 | 108 |
изборни предмети I – V
изборни предмети | I | II | III | IV | V | |||||
фонд на часови | неделно | годишно | неделно | годишно | неделно | годишно | неделно | годишно | неделно | годишно |
работа со компјутер | – | – | – | – | 2 | 72 | – | – | – | – |
творештво | – | – | – | – | – | – | 1 | 36 | 1 | 36 |
задолжителни предмети VI – VIII
задолжителни предмети | VI | VII | VIII/9 | VIII/8 | ||||
фонд на часови | неделно | годишно | неделно | годишно | неделно | годишно | неделно | годишно |
македонски јазик | 4 | 144 | 4 | 144 | 4 | 144 | 4 | 144 |
математика | 4 | 144 | 4 | 144 | 4 | 144 | 4 | 144 |
англиски јазик | 3 | 108 | 3 | 108 | 3 | 108 | 3 | 108 |
втро странски јазик:француски/руски | 2 | 72 | 2 | 72 | 2 | 72 | 2 | 72 |
ликовно образование | 1 | 36 | 1 | 36 | 1 | 36 | 1 | 36 |
музичко образование | 1 | 36 | 1 | 36 | 1 | 36 | 1 | 36 |
техничко образование | 1 | 36 | – | – | – | – | – | – |
информатика | 2 | 72 | 1 | 36 | – | – | – | – |
географија | – | – | 2 | 72 | 2 | 72 | 2 | 72 |
историја | 2 | 72 | 2 | 72 | 2 | 72 | 2 | 72 |
етика | – | – | 1 | 36 | – | – | – | – |
граѓанско образование | – | – | – | – | – | – | 1 | 36 |
природни науки и техника | 3 | 108 | – | – | – | – | – | – |
биологија | – | – | 2 | 72 | 2 | 72 | 2 | 72 |
физика | – | – | – | – | 2 | 72 | 2 | 72 |
хемија | – | – | – | – | 2 | 72 | 2 | 72 |
физичко и здравствено образование | 3 | 108 | 3 | 108 | 3 | 108 | 3 | 108 |
Листа на слободни изборни предмети 2024/25
4 одд.
- Категорија: предмети од областа за проширување и продлабочување на знаења.
- Заштита на животната средина
- Цртање/Сликање/Вајарство
- Категорија: предмети за поддршка на интересите на учениците кои не се дел од наставните предмети
- Театарот, уметност на емоции
- Готвење
- Категорија: предмети за поддршка на личниот и социјалниот развој на учениците
- Образование за животни вештини
- Градење на интерперсонални односи
- Категорија: предмети од спортско-рекреативен карактер
- Танцување
5 одд.
1. Категорија: предмети за проширување/продлабочување на знаењата од задолжителните наставни предмети
- Поезија
- Справување со природни катастрофи
2. Категорија: предмети за поддршка на интересите на учениците кои не се дел од наставните предмети
- Изработки од хартија
- Готвење
3. Категорија: предмети за поддршка на личниот и социјалниот развој на учениците
- Мултикултурни работилници
- Емоционална писменост
4. Категорија: предмети од спортско- рекреативен карактер
- Фудбал
- Одбојка
6 одд.
1. Категорија: предмети за поддршка на личниот и социјалниот развој на учениците
- Мултикултурни работилници
- Образование за животни вештини
2. Категорија: предмети за поддршка на интересите на учениците кои не се дел од наставните предмети
- Театарот уметност на емоции
- Прва помош
7 одд.
1. Категорија: предмети за проширување/продлабочување на знаењата од задолжителните наставни предмети
- Жените низ историјата
- Иновации и претприемништво
2. Категорија: предмети за поддршка на интересите на учениците кои не се дел од наставните предмети
- Извидништво
изборни предмети VI – VIII
изборни предмети | VI | VII | VIII/9 | VIII/8 | ||||
фонд на часови | неделно | годишно | неделно | годишно | неделно | годишно | неделно | годишно |
класична култура на европската цивилизација | 2 | 72 | – | – | – | – | – | – |
етика на религии | 2 | 72 | – | – | – | – | – | – |
вештини за живеење | – | – | 2 | 72 | 2 | 72 | – | – |
изборен спорт | – | – | – | – | 2 | 72 | 2 | 72 |
проекти од ликовна уметност | – | – | – | – | 2 | 72 | 2 | 72 |
проекти од музичка уметност | – | – | – | – | – | – | 2 | 72 |
проекти од информатика | – | – | – | – | – | – | 2 | 72 |
Наставни програми
Концепција за основно образование
1 Со Н е означен неделен фонд часови, а со Г, годишен фонд часови
2 Ученикот избира два слободни изборни предмети во текот на една учебна година, еден во прво полугодие, друг во второ полугодие од листа на слободни изборни предмети утврдена во училиштето. Од I до III одд. слободните изборни предмети се реализираат како слободни активности.
3 Со предметот се нуди учење на вториот службен јазик во општината каде што е лоцирано училиштето. Учениците што учат на друг наставен јазик, може да го изберат како дополнителен предмет.
4 Предметот Албански јазик може да се учи како дополнителен изберен предмет.
5 На учениците од влашката, ромската, бошњачката, српската и турската зедница училиштето им овозможува да го изучуваат својот јазик и култура како изборен предмет, со добиена согласност од родителите. Учениците кои ќе изберат еден од овие предмети го изучуваат континуирано, како дополнителен предмет.
6 Ученикот реализира 20 часа општестсво-хуминарна работа во текот на учебната година. Доколку не ги оствари потребните часови преку учество во групни активности (како акциите во
рамки на воннаставните активности), тоа може да го стори преку самостојни активности.
7 Терминот за одржување на часот на одделенска заедница може да варира од една паралелка до друга, а неговото траење може да варира од еден до друг термин, зависно од потребите на паралелката.